Повернення товарів


Політика повернення

Повернення товару можливе в наступних випадках:

  • Ви отримали інший продукт: якщо вам було доставлено інший продукт, ніж замовлений вами, будь ласка, повідомте нам про це якомога швидше, щоб продукт можна було повернути та замінити замовленим. Транспортні витрати (в обидва боки) в цьому випадку несе Meesenburg.ua.
  • Видимі пошкодження на виробі: якщо на отриманому товарі видно видимі пошкодження, ви маєте право відмовитися від нього навіть на момент отримання, вказавши це в транспортному документі. Будь ласка, перевірте цілісність посилки при доставці! У цьому випадку, будь ласка, негайно повідомте нас, щоб ми могли приступити до відвантаження іншого товару (того ж типу, що і замовлений). У цьому випадку термін доставки буде продовжений на час, необхідний для обробки замовлення.

Споживач не може вимагати повернення або заміни товару в разі знаходження дефекту товару пізніше 14 днів з дня його отримання.

Право на повернення поширюється тільки на товари, придбані на сайті meesenburg.ua.

Повернений товар повинен, наскільки це можливо, перебувати в тому ж стані, в якому його було доставлено (в оригінальній упаковці з усіма супутніми аксесуарами і документами).

Витрати на повернення (витрати, пов'язані з кур'єрською службою) в цьому випадку несе покупець, а повернення вартості товару буде здійснено протягом 14 днів з моменту повернення.

Якщо замовлений товар повертається і має наступні дефекти:

  • подряпини
  • бруд
  • порізи
  • тріщини
  • сліди рідини

Ми залишаємо за собою право стягувати плату за повернення коштів або покривати різницю в ціні, що виникає в результаті продажу вживаного товару.

Як оформити повернення?

1. Увійдіть в обліковий запис клієнта (Кабінет).

2. Натисніть на розділ "Історія замовлень".

3. Оберіть потрібне замовлення і в ньому – товари, що бажаєте повернути.

4. Заповніть всі обов'язкові поля у формі повернення.

5. Підтвердіть операцію, натиснувши кнопку «Оформити повернення».

6. Meesenburg.ua отримує запит на повернення коштів з вашого облікового запису та затверджує його протягом двох робочих днів.

7. З Покупцем зв'язуються співробітники Колл-центру (за телефоном або по електронній пошті) – тепер можна приступати до упаковки і зворотньої доставки.

8. Продукція упаковується та відправляється кур'єром за адресою: м. Київ, вул. Вікентія Хвойки, 18/14, склад 11Б (офіс 101), 04080

Важливо!

  • Вартість перевезення поверненого товару несе Покупець.
  • Покупець зобов'язаний захистити і упакувати товар для повернення, а також вказати номер замовлення на аркуші паперу, вкладеному в упаковку або на етикетці, прикріпленій до упаковки.